Aşık Olmayacağım


Gitmek ister misin?
Gitmek...
Seni durdurmayacağım.
Benim için endişelenme,ölmeyeceğim!
Kimseyi bırakmadan ölmeyen tüm insanlar gibi...
Şarkı söylemeyenler gibi...
Senden sonra hiçbir şey değişmeyecek, sadece artık "aşık" olmayacağım,bu kadar...
Her zamankinden daha sevimli,huysuz ve duyarsız bir insan oluyorum...
Gitmeyi özleyen birini kaybediyorum,
"Kimi"kaybettiğini görüyorsun.
Kalmak için gelen biri.
Tüm dünyayı dolaşan biri ve sen onun tek seçeneğiydin...
Dünyanızdaki tüm insanlardan farklı olan biri...
Gitmek...
Israr edecek halim kalmadı...
Ben hevesli aptal,aşık olmak için ne kadar hevesliydim,
Beni sevmek,
Ve"sessizliğin"olabilecek en kötü şeydi!
Yorgunum uyumak istiyorum.
Gitmeni izleyecek sabrım yok, inan bana!
Her zamankinden daha sessiz ol...
O kadar çok şey biliyorum ki dünyanın her yerine gidebilirsin;
Senin kötü gururunu;
Almadığım için pişman olmayacağım!
Umurumda değil,
Gitmek...
Gitmeden önce;
Işıkları söndür...
Bu iyimser, inatçı ışık;
Beni üzüyor ...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hepimiz Ölürüz

Ruhumdaki yaralar

"Senin elin benim elimde"