Güzel yarınlar




Güzelliklere merhaba dediğim bir demdeyim. 
Dağlar muhteşem bir düzen içinde yan yana dizilmiş, gök mavi, kuşlar seremonisi ile eşlik ediyor bu güzel günlerime.
Bir yanım alev alev, bir yanım berrak  su misali, durgun.
Geceyi aydınlatan bir hayallerim, bir de yıldızlar, her kayışta başkası gerçeğe dönüyor hayallerimin.
Güneşin doğuşuna batışına kucak açıyorum. Doğanın güzelliğinden gözlerimi alamıyorum, umutlarım yeşeriyor her bakışımda. Kabullenmiş bir zaman diliminin içindeydim, yaşanan her şeye boyun eymekten ziyade, ders çıkarma biçiminde bakıyorum. Onlarca boşluk arasında doludizgin yaşamaya başlamış gibiyim. Seviyorum ağaçları, dağları, börtü böceği, seviyorum sevmeyi, seviyorum sevdiğimi özlemeyi, her şey sevgiden ötürü, her şey benden, bizden ötürü. Bakmayı bildiğim günden bu yana, dünya bambaşka bir yer olmuş oldu. Bilmeden yaşadığım günlerde, anlamsız gelen her şey işte bu demde uyandırdı beni. Şunu da anlamış olmalıyım ki, onca zaman gülüşlerimi heba etmişim, her dakika ömrümden giden bir eksi ve ben onları artıya dönüştüremezsem yaşamanın anlamı kalmadığı gibi gereği de yok olmuş oluyor. Soluduğumuz bir hava, nice dertlere deva, bu sebepten her nefesi yaşayarak, lezzetine vararak almalı.

Güzel yarınlar çok yakında yitirmeyelim heyecanları.

Heveslerle dolu olan ve her nefesin lezzetine varan tüm bedenlere..

Umutla kalın...❤

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hepimiz Ölürüz

Ruhumdaki yaralar

"Senin elin benim elimde"