"Senin elin benim elimde"



Şimdi sana yazıyorum neden bilmiyorum belki yeni adımların başındaki insan geçmişe özlem duyduğundan ya da birlikte olduğumuz hissini yaratmaya çalıştığımız için, yeni adımları birlikte atıyoruz, teslim oluyoruz.
Birbirimizin yanında rahat hissetmemizi sağlamak, onun kalbine bağlanmak ve birlikte olduğumuz sürece gelecek olanın geçeceğine dair ona güvence vermek.
Ama bunun için yazıyorum.. Çünkü sen burada değilsin, bir adım ileri, onlarca adım geri adım attığım için, her şeye hasret, insanlara hasretimi inkar ettiğim için, hasret karşısında acizliğimi kabul etmemek için. ; Her zaman savaşlarını kaybeden. Yazdığımı inkar ediyorum çünkü her şeyi hatırlıyorum ve özlüyorum, hatta kendim için bile. Bu sözler aptallık derecesinde basmakalıp gelebilir, ama bunlar doğru ve sadece bir insanı nasıl hissettireceğini bilen dürüstler tarafından hissedilir. Emin, yalnız değil. Ama -aslında- güven vermiyor.. Büyük ölçüde yalnız başıma, şimdi tanımadığım ve gelmesini istemediğim, yavaşlamasını istediğim bir hayalete yazıyorum; Tüm bu kaos bitene, birlikte yeni adımlar atabileceğimize, neşe içimizi doldurana kadar, çünkü birlikteyiz.. Elin benim elimde.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hepimiz Ölürüz

Ruhumdaki yaralar