Sessiz bir romantizm




"Sessiz bir romantizm için beş kural"

Birinci yasa;
Her şeyden önce kendinizi olabildiğince sevin, kendinizi bulun ve iyiliğiniz için çabalayın ve kendinize zarar vermeyin. Bunu kendin yapabilirsen, birini zarar görmeden gerektiği gibi sevebilirsin.

İkinci yasa;
Kendin için istediğini karşı taraf için sev, kendin için sevmediğini karşı taraf için sevme...

Üçüncü yasa;
İnan bana...İyi ya da kötü.
Karşındaki kişi senin için bir adım bile atıyor ve seni sevdiğini gösteriyorsa ona inan. Ve bir adım geri atarsan, inan bana, mesafeyi tercih ediyor. Her iki durumda da, mümkün olduğu kadar her iki taraf için de ağrıyı azaltın.
Yeter ki inanmanın sevmekten üstün olduğuna inanın...

Dördüncü yasa;
Asla her şeyi diğer tarafa bırakmayın...
İlişkinin devam etmesine izin verin ve bir parçanızı keşfetmeye ve sezgiye bırakın. Kendinizi ifşa ederek ve tüm duygularını karşı taraf için bırakarak artık çekici olmayacaksınız ya da çekiciyseniz büyük ölçüde azalacak.

Son yasa;
İlişkiler hakkında konuşmayın.
Ayrılık diye bağırmayın.
Geri kalanınız için bir ilişki içinde değilsiniz ya da geri kalanınız bağırsın diye ayrılmış değilsiniz. İlişkinizi ilan ederek, zamanla sadece acı çekeceksiniz ve bu kadar...❤

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hepimiz Ölürüz

Ruhumdaki yaralar

"Senin elin benim elimde"