O gün bugün

O gün bugün

Bu gece güzel olan her şeyden alacağım ipliği yelken açacağım, sadece duygularımı bir melodi ve duygusallığımdan bir melodi yapacağım ve kalbimdeki aşkım dünyayı neşeyle dans ettireceğim, çünkü bugün o baştan çıkarıcı kadınla flört edeceğim. O gün bugün..

Gönülde saklı Harflerimde ve sözlerimde onu yazacağım.. Ona en güzel sözleri vereceğim, çünkü İplik sadece ona söylenir Sırf insan meleği gibi diye.. Güzelliğini yazacağım.. mürekkepsiz içimde söylenen her şeyi. Onu satırlarımla kağıtsız defterlere geçireceğim. Anlamsız sözcükleri arayacağım.. Kalemler.. ve en güzelini sözsüz anlatmanın ve her gün okumada ustalaşacağım, Mucizeyi hak ediyor sevgilim.. Gözlerinden güzelliklerle parlıyor. Yoluma hasret ekiyor, uzaklara işliyor..

Hüznümü taşıyıp, çağrılarım ve düşlerim arasında onu aramamı sağlıyor, ona olan özlemim sarıyor beni. Onu aramadan özlüyorum gizlice ve alenen seviyorum onu..ve ona olan sevgimin yoğunluğundan eldeki su şaraba dönüşüyor.. Şafakta ve ikindi vakti onun sözüyle sarhoş oluyorum, aşıklar arasında bocalıyorum, bir ömür harcarım..

Kalbimin dilsizliği başkasına sır vermez, seni içimde tutarım ve eğer sonsuza kadar yoksan, bedenimi bir tahta ve bir köprü yaparım ve kalbimin kanından mürekkebi yaparım. senin hakkında şiir ve nesir yazmak.. Ben deli bir aşığım.. Tüm cevaplarımda aşkımı ortaya koymayı sevdiğimde, onunla konuşma şansım var, sözleri sonsuz ve kalbimden zor üstesinden gel.. etkisi sözleri göğsümde düğümleniyor, içimde mutluluk dalgaları oluşuyor ve onu daha çok sevmem için beni ona çekiyor..

Bu yüzden gülümsedim ve adını telaffuz ettim, gözlerimi kapattım ve sevgisine cevap vermeyi kalbime bıraktım, çünkü tüm cevaplarımı biliyor.. onu nasıl sevmem ve dudakları bal.. ve kendiliğindenliği lezzetli ve gözleri mutlu..ve görünüşü güzel, ne kadar özlemiştim dudaklarını öpmeyi.. bilincimizi kaybedene kadar sarhoş olana kadar Sarhoş değiliz ama birbirimizin tutkusuyla sarhoş oluyoruz..

Yanakları pembe mi pembe.. dudakları bir kiraz parçası, boynu içmediğim bir şarap seli, bütün özellikleri, delilik, nerelisin şimdi benden.. bu akşam seni istiyorum akşamım ve akşamımın öpücüğü olmak.. ve özlemimin kokusu ve mutluluğumun sırrı, nabzımın sıcaklığı, senin kadar güzel bir dünyayı görmek, nefesimin evi! O gün bugün.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hepimiz Ölürüz

Ruhumdaki yaralar

"Senin elin benim elimde"